Sri Lanka, Unawatuna

Ulasan tetamu Peacock Hotel disahkan

Jumlah 7 ulasan

avatar

Saya ingin berkongsi pengalaman tentang hotel ini. Saya bercuti pada bulan Februari bersama 4 orang dewasa dan seorang kanak-kanak berusia 5 tahun. Saya tidak menulis ulasan dengan serta-merta supaya emosi reda dan penilaian bisa lebih objektif. Yang paling penting: hotel ini terletak di tepi pantai, tempat kami boleh dikatakan tinggal di atas pantai kerana bilik kami terus menghadap pantai. Lokasi yang sangat baik, tetapi itulah segala kebaikan berakhir di situ. Kawasan hotel agak kotor. Tidak ada yang benar-benar berusaha untuk menjaga kebersihan berbeza dengan hotel mini sebelah, di mana mereka sudah bermula menyapu pasir pada jam 5 pagi. Bilik-bilik sangat kecil sehingga beg pakaian hanya boleh diletakkan di atas lantai. Tiada almari yang disediakan. Barangkali terdapat bilik lain yang lebih baik, tetapi tidak bagi kami. Wi-Fi tidak dapat sampai ke bilik kami. Kakitangan tidak ambil peduli kecuali peluang untuk mendapatkan tip. Kotoran dan sampah hampir sejengkal dari kerusi berjemur. Kerusi berjemur dibersihkan pada jam 5 petang, dengan menyingkirkan barang kami secara demonstratif dan meletakkannya di mana saja. Mereka mahu bersedia untuk Makan Malam! Selepas itu, pada pagi hari, terdapat sampah: sisik makanan, lemon, kepala ikan, puntung rokok. Semuanya berselerak di pantai, tempat kerusi berjemur sekali lagi diletakkan. Sampah tidak pernah dibersihkan dari pantai. Saya sendiri mengeluarkan sampah dari air kerana tidak mungkin untuk berenang di situ. Air sentiasa mengalir di dalam bilik, saya tidak dapat menghampiri tandas. Namun tidak ada reaksi daripada pihak hotel walaupun kami meminta. Peti keselamatan tidak disediakan, hanya diberikan jika ada yang kosong. Dua bilik kami dilengkapi dengan peti sejuk. Tetapi saya tahu ada yang menunggu untuk mendapatkannya apabila ada yang kosong. Dan yang paling menyakitkan: sarapan bermula pada 8 pagi. Waktu check-out kami pada 8:25 pagi. Kami tiba awal, meminta untuk diberi makan. Semua berkata: tentu! Tetapi tiada tindakan diambil. Ketika kami meminta omelet untuk kanak-kanak sekurang-kurangnya, semua berkata: tentu! dan... menghantar telur mata masak tiga minit sebelum kami berlepas. Kanak-kanak menonton segala ini dengan sedih dan berangkat dengan perut kosong. Menyaksikan perlakuan staf yang menghina ini adalah tidak tertanggung. Mungkin kami perlu membayar sekali lagi untuk diberi makanan sarapan yang sepatutnya sudah dibayar. Begitulah.

Baru saja kembali dari hotel. Pertama kali ke Sri. Lokasi baik. Perkhidmatan juga baik. Sering makan malam di hotel. Wi-fi yang bagus. Pada waktu malam, jika ingin, boleh mengadakan tarian. Kami suka semuanya. Akan saya syorkan kepada pelancong saya dengan pasti.

Salam sejahtera! Kami telah mengambil bilik Deluxe. Kami ditempatkan di bangunan baru di tingkat 5. Bilik yang bagus dengan pemandangan laut yang hebat. Sedikit terjejas oleh pemandangan atap dan tong di atas bumbung, tetapi secara keseluruhan pemandangan sangat mengagumkan. Bilik dilengkapi dengan peti sejuk, almari, cerek, dan cawan. Tiada pengering rambut. Bilik tidak dikemas. Pembersihan dan pertukaran tuala atas permintaan.

avatar

Hai semua. Kami berada di hotel dari 3 hingga 11 Februari. Kami hanya mengambil bilik untuk dua orang tanpa makanan bersama suami. Kami disambut dengan baik, diberi koktail menyegarkan. Mengenai bilik: kami mendapat bilik tanpa pemandangan laut. Terdapat 2 katil, cerek, penghawa dingin, kipas dan tuala. Bilik itu luas dan tiada sebarang masalah. Bilik tidak pernah disiapkan sepanjang kami tinggal tetapi kami dapat minta mereka untuk membersihkannya. Staf sangat sopan. Restoran di hotel itu hebat, makanan semua sedap. Makanan datang dengan segera. Sangat menyenangkan duduk di tepi pantai pada waktu malam minum dan makan. Suasana sangat indah. Mengenai staf hotel, saya ingin menyoroti pengurus hotel ini (nazim saya tidak tahu), gadis itu sangat membantu saya dan suami. Kami terlepas kereta sewa kami ke lapangan terbang, dan dia telah melakukan segala-galanya untuk membawa kami ke sana, melakukan yang terbaik yang dia boleh, yang mana saya sangat berterima kasih. Secara keseluruhan, kami sangat suka dengan hotel itu 🥰.

Pantai yang sangat bagus, kami berjalan-jalan di sekitar sana, tempat kami adalah yang paling baik. Terdapat dua kedai kecil berdekatan, kedai arak, dan kedai buah yang hebat berdekatan dengannya. Harga di restoran cukup berpatutan, anda boleh makan tengahari atau makan malam di sini dengan tenang. Terdapat banyak kerusi pantai. Tiada sebarang aduan terhadap kakitangan dan perkhidmatan. Hotel ini bagus!

avatar

Hotel Peacock 2* sekarang saya berada di sini dan mengalami masalah di mana saya telah membeli tempat pertama di tepi pantai dengan pemandangan laut, tetapi kami ditempatkan di tempat kedua dengan pemandangan atap. Mereka enggan untuk kami dipindahkan melalui agen pelancongan. Dia sedang menulis tuntutan, tetapi semua ini memakan masa dan hari-hari, sedangkan saya hanya memiliki 9 hari lagi, tinggal 7 hari sahaja.

Apakah kaitannya antara tepi pantai pertama dan tepi pantai kedua, ini hanyalah 2 bangunan dari satu hotel. Terdiri dari dua bangunan 4 tingkat dan satu vila 2 tingkat. Terdapat total 17 bilik. Setiap bilik dilengkapi dengan: penghawa dingin, Wi-Fi percuma. Bilik Standard dengan Pemandangan Laut - 16 m2. Bilik untuk dua orang dengan katil bersaiz besar, bilik mandi dengan pancuran, dan balkon dengan pemandangan laut. Kapasiti maksimum - 2 orang. Bilik Deluxe dengan Pemandangan Laut - 17 m2. Bilik untuk dua orang dengan katil bersaiz besar atau dua katil satu-satunya, bilik mandi dengan pancuran, balkon atau teres dengan pemandangan sampingan laut. Kapasiti maksimum - 2 orang. Bilik Keluarga - 20 m2. Bilik keluarga dengan dua katil bersaiz besar dan satu katil satu-satunya, bilik mandi dengan pancuran, dan balkon dengan pemandangan laut. Kapasiti maksimum - 5 orang. Apartmen dengan Pemandangan Laut - 21 m2. Apartmen dengan pemandangan laut, katil bersaiz besar dan sofa, bilik mandi dengan pancuran, kawasan makan yang berasingan. Kapasiti maksimum - 3 orang. Vila dengan Pemandangan Laut - 23 m2. Bilik dengan katil bersaiz besar, ruang tamu, bilik mandi dengan pancuran, dan balkon dengan pemandangan laut. Terletak di tingkat 2.

avatar

Nombor ini adalah tempat tinggal saya yang menghadap ke atas bumbung, tetapi saya telah membayar untuk nombor lain yang menghadap betul-betul ke laut.

Kategori bilik yang anda bayar mengikut kontrak?

Bilik Deluxe dengan pemandangan laut yang eksklusif

avatar

Sila baca keterangan: pemandangan sisi ke laut. Anda memiliki Bilik Deluxe dan ia harus memenuhi keterangan yang diberikan oleh hotel: Bilik Deluxe Sea View - 17 meter persegi. Bilik tidur dengan katil dua orang besar atau dua katil satu orang, bilik mandi dengan pancuran, balkoni atau teres dengan pemandangan sisi ke laut. Kapasiti maksimum - 2 orang. SEMUA yang lain adalah khayalan dan pandangan peribadi anda tentang Deluxe. Hotel itu sendiri berada di barisan hadapan, barisan kedua ialah apabila anda berjalan kaki ke pantai dari kira-kira 200 meter, melintasi jalan raya dan sebagainya.

Tampilkan semua balasan dalam benang (1)
Tampilkan jawaban (1)
avatar

Kami bercuti di hotel pada pertengahan November tahun 23. Sudah tentu hotel ini tidak sepadan dengan wang yang kami belanjakan...(RM104, 7 malam, Biblio Globus, Aeroflot). Kami terpaksa membuat tempahan di hotel ini kerana Flower Garden dan Gloriya penuh. Hotel ini mempunyai 2 bangunan, bangunan pertama terletak di tepi pantai dengan restoran dan kaunter penerimaan. Bilik standard dengan pemandangan sampingan laut sangat teruk :( sangat kecil dan gelap, terdapat katil besar dan almari dan tidak ada ruang untuk meletakkan barang. Jika terdapat katil tambahan, sukar untuk melipat beg. Pemandangan di sebelah mungkin terarah ke laut, tetapi di depan tingkap terdapat sampah, rokok, dan sebagainya. Lebih baik tidak membuka langsir. Brother saya mendapat bilik (apartmen) di bangunan kedua yang terletak berdekatan. Bilik di sana seperti 3 bilik standard di bangunan utama 😂 pembaikpasangan lebih baru dan perabot juga lebih baik, ada kursi dan kerusi berhampiran meja kopi, berbeza dengan bangunan di tepi pantai. Bilik tidak dilengkapi dengan televisyen dan peti sejuk, tetapi jika meminta peti sejuk, mereka akan menghantarnya. Anda juga boleh meminta cawan dan pengering rambut. Pinggan mangkuk boleh diambil di restoran tingkat pertama. Bilik dengan pemandangan langsung ke laut di bangunan utama dikatakan cukup baik, tetapi saya sendiri tidak melihatnya. Bilik hanya dibersihkan jika anda memintanya dan tinggalkan kunci di kaunter penerimaan. Beberapa kali, air panas mengalir sejuk, hampir seperti di lautan, tetapi aduan kepada penerimaan dapat menyelesaikan masalah👌 secara keseluruhannya, kakitangan yang cekap dan bertanggungjawab. Kami hanya mendapat sarapan, yang saya menyesal pada hari ke-2. Setiap hari sama saja (telur mata, telur dadar, roti dengan mentega atau jem, jus betik segar dan kopi/teh. Kopi buruk... maaf🙈. Saya, seorang wanita, sudah kenyang, tetapi adik saya merasa hanya sedikit dengan 2 biji telur🤷‍♀️. Kami makan di restoran hotel sekali, tidak terlalu teruja, tetapi harga lebih tinggi dari purata. Tilam disediakan secara percuma untuk tetamu hotel, tuala juga disediakan, tetapi jika anda pergi ke pantai bersama penyu atau menggunakan tilam di kafe lain, mereka tidak akan memberikannya, jadi lebih baik membawa sendiri. Soket di hotel ini berbeza dengan di Rusia, tetapi saya tidak melihat sebab untuk membeli penyesuai, pertama, kualiti penyesuai itu sangat teruk dan lengan di dalamnya bergoyang, kedua, jika anda meletakkan pemegang ke lubang atas, langsir akan terbuka dan palam kita boleh dimasukkan dengan mudah. Sangat lembap di pulau ini, terutama pada masa ini (hujan pada waktu malam), jadi semuanya sangat lembap. Peranti dapat rosak, saya mencadangkan untuk tidak mematikan mod pengeringan di penyaman udara (dry) pada siang hari. Wi-Fi ada, tetapi saya tidak menggunakannya, selalu dan di mana sahaja saya membeli kad SIM. Di lapangan terbang, 30GB berharga 1800 rupee (600 rubel). Lokasi hotel ini sangat bagus, berada tepi pantai membolehkan anda tidur dan bangun dengan bunyi ombak, tidak banyak kelebihan yang lain, tetapi sepertinya hotel ini memenuhi 2-3 bintang. Secara keseluruhannya, jika anda berfikir dengan membayar lebih dari 100 ribu untuk hotel ini, anda akan mendapat kemewahan dan kecantikan, anda salah dan sangat salah 🙈 tidak ada kawasan lapang, bangunan dan pantai 🤷‍♀️. Adakah saya akan ke Peacock lagi? Tidak🙈.

Perkhidmatan dan kemudahan

Pilih tarikh
loadersedang memuatkan
Semak ketersediaan
Harga mungkin telah kedaluwarsa, pilih tarikh untuk melihat harga semasa
Anda hanya boleh menempah hotel di laman rakan TravelAsk
harga
Kemas kini harga

Jumlah 1 soalan

Sergey
2024-03-01T20:31:40+03:00

Hello. Adakah kerusi pantai ini adalah milik hotel ini sahaja?

Komentar
Polina
2024-03-01T23:15:52+03:00

Selamat sejahtera, terdapat kursi berjemur di hotel kita dan juga di hotel sebelah. Tetapi sentiasa ada yang kosong. Staf hotel sentiasa membantu dalam hal ini.

Sergey
2024-03-01T23:27:48+03:00

Adakah mereka percuma dari hotel?

Polina
2024-03-01T23:28:11+03:00

Ya

Komentar (1)
Sembunyikan jawaban

Apa yang bersekeliling

Peacock Hotel, Peelagoda Unawatuna, Sri Lanka

Hotel Peacock terletak di Unawatuna, sebuah bandar pantai popular di pantai selatan Sri Lanka. Hotel ini terletak berhampiran dengan pantai, jadi tetamu mempunyai akses mudah ke garisan pantai yang indah dan boleh menikmati aktiviti seperti berenang, berjemur matahari, dan menyelam. Di sekitar hotel, terdapat beberapa restoran, bar, dan kafe di mana pengunjung boleh menikmati hidangan tempatan dan minuman. Jalan utama Unawatuna juga berdekatan, menawarkan kedai-kedai, butik, dan kedai cenderamata untuk penggemar membeli-belah. Unawatuna terkenal dengan kehidupan malamnya yang bertenaga, dan terdapat pelbagai kelab dan bar yang berdekatan dengan hotel di mana tetamu boleh mengalami kehidupan hiburan tempatan. Untuk mereka yang berminat dengan tapak budaya dan sejarah, Benteng Galle yang terkenal hanya jarak pendek dengan memandu. Benteng Belanda yang terjaga dengan baik ini menawarkan pemandangan yang cantik, muzium, galeri seni, dan butik-butik menarik di dalam temboknya. Tarikan lain di kawasan ini termasuk Pantai Hutan, Gunung Rumassala, dan Tasik Koggala. Tempat-tempat ini berada dalam jarak yang berpatutan dengan hotel dan boleh dilawati dengan menyewa tuk-tuk atau mengatur lawatan harian dengan panduan tempatan. Secara keseluruhannya, Hotel Peacock di Unawatuna, Sri Lanka menawarkan lokasi yang mudah dengan akses mudah ke pantai, pelbagai pilihan makan, peluang membeli-belah, kehidupan malam, dan tarikan budaya dan alam sekitar yang berdekatan.

map
Peacock Hotel
7.0 Hotel

Ke pusat bandaraya0.8

Mengenai hotel

Mengenai

Hotel Peacock terletak di Unawatuna, destinasi pantai yang popular di Sri Lanka. Ia terkenal dengan lokasi indah berhadapan pantai dan layanan hospitality yang cemerlang. Bilik-bilik di Hotel Peacock sangat selesa dan serba lengkap, menawarkan pelbagai pilihan untuk memenuhi keperluan pelancong yang berbeza. Hotel ini menawarkan pelbagai jenis bilik, termasuk bilik standard, bilik deluxe, dan suite. Setiap bilik dihiasi dengan rasa, dilengkapi dengan kemudahan moden seperti penghawa dingin, televisyen skrin rata, minibar, dan bilik mandi peribadi. Restoran dalam hotel ini menyajikan pelbagai hidangan lazat. Tetamu boleh menikmati pelbagai jenis hidangan Sri Lanka, Asia, dan antarabangsa. Restoran ini menawarkan pilihan hidangan prasmanan dan à la carte, memastikan ada sesuatu untuk setiap selera. Hotel ini juga mempunyai sebuah bar di mana tetamu boleh menikmati pelbagai minuman, termasuk koktel dan mocktail. Tetamu yang menginap di Hotel Peacock juga boleh menggunakan fasiliti dan perkhidmatan lain yang ditawarkan oleh hotel. Ini termasuk kolam renang, pusat spa dan kecergasan, pusat kecergasan, dan kaunter 24 jam. Hotel ini juga menyediakan akses Wi-Fi percuma di kawasan awam, dan kemudahan tempat letak kenderaan percuma untuk tetamu. Hotel Peacock terletak dalam jarak yang dekat dengan tarikan dan aktiviti popular di Unawatuna, termasuk menyelam, menjelajah, dan mengembara di Benteng Galle yang berdekatan. Hotel ini juga menawarkan perkhidmatan pelawat dan percutian, membolehkan tetamu untuk dengan mudah meneroka kawasan sekitarnya. Secara keseluruhannya, Hotel Peacock menawarkan penginapan yang selesa, hidangan yang lazat, dan pelbagai kemudahan untuk memastikan pengalaman yang menyenangkan di Unawatuna, Sri Lanka.

Pantai

Pantai di Hotel Peacock di Unawatuna, Sri Lanka adalah sebahagian daripada syurga yang sebenar. Dengan pasir emas yang tidak ternoda, air biru kehijauan yang jernih, dan terumbu karang yang hidup, ia menawarkan pengalaman pantai yang tidak akan terlupakan. Terletak hanya beberapa langkah sahaja dari hotel, pantai ini menyediakan suasana yang sempurna untuk berehat dan menyegarkan diri. Pasir yang lembut adalah sesuai untuk berjemur, membina kubu pasir, atau hanya berjalan-jalan santai di tepi pantai. Matahari tropika yang hangat, bersama-sama dengan angin sejuk laut, mencipta suasana yang tenteram dan damai. Pantai di Hotel Peacock terkenal dengan ombaknya yang tenang dan lembut, menjadikannya sesuai untuk berenang dan menyelam dengan snorkel. Jiwa-jiwa yang penuh petualangan boleh mengambil bahagian dalam aktiviti snorkeling atau penyelaman untuk menjelajahi kehidupan marin yang berwarna-warni di bawah permukaan air. Hotel ini sendiri menawarkan pelbagai aktiviti sukan air, seperti jet ski, pelayaran bot pisang, dan paddleboarding, yang membenarkan tetamu merasai keseronokan air dengan sepenuhnya. Bagi mereka yang mencari pengalaman yang lebih santai, terdapat banyak kerusi beralun dan payung pantai yang boleh digunakan, di mana anda boleh bersantai dengan membaca buku atau hanya menikmati pemandangan yang menakjubkan dari Lautan Hindi. Staf pantai di Hotel Peacock sentiasa bersedia untuk memberikan tuala, makanan ringan, dan perkhidmatan yang luar biasa, memastikan keselesaan dan keseronokan anda diutamakan. Seiring dengan penutupan hari, pantai di Hotel Peacock menjadi tempat yang magis untuk menyaksikan matahari terbenam yang memikat. Serangkaian warna yang hidup di langit mencerminkan ke dalam air yang berkilauan, mencipta suasana yang sungguh magis. Sama ada anda memilih untuk menikmati makan malam romantis di tepi pantai atau mengambil bahagian dalam sesi yoga semasa matahari terbenam, kecantikan tenteram pantai ini akan mencipta kenangan yang kekal. Secara keseluruhan, pantai di Hotel Peacock di Unawatuna, Sri Lanka menawarkan pelarian yang indah dan idilis dari kesibukan kehidupan harian. Dengan pasir yang tidak ternoda, air yang jernih, dan matahari terbenam yang mempesonakan, ia adalah destinasi yang sempurna untuk mereka yang mencari kelestarian, pengembaraan, dan keindahan alam semulajadi dalam satu tempat.

Hiburan

Berikut adalah beberapa pilihan hiburan di dekat Hotel Peacock di Unawatuna, Sri Lanka. Berikut adalah beberapa saran:

1. Pantai Unawatuna: Hotel ini terletak hanya beberapa jarak pendek dari Pantai Unawatuna yang indah. Anda dapat bersantai di pasir emas, berenang di air yang jernih, atau mencoba olahraga air seperti snorkeling dan menyelam.

2. Pantai Hutan: Pantai terpencil ini terletak sekitar 2 kilometer dari Hotel Peacock. Hal ini menawarkan suasana yang tenang yang dikelilingi oleh pepohonan hijau dan air yang tenang, sempurna untuk berenang dan berjemur.

3. Benteng Galle: Benteng Galle adalah Situs Warisan Dunia UNESCO yang terletak di kota Galle yang berdekatan. Anda dapat menjelajahi benteng bersejarah, mengunjungi museum dan galeri seni, berbelanja di toko-toko butik, dan makan di restoran-restoran trendi.

4. Hatchery Penyu Laut: Ada beberapa peliharaan penyu laut di dekat Unawatuna, di mana Anda dapat belajar tentang upaya konservasi dan bahkan melepaskan penyu-penyu bayi ke laut. Salah satu peliharaan penyu laut tersebut adalah Sea Turtle Farm and Hatchery di Habaraduwa.

5. Selancar: Unawatuna adalah tempat yang bagus untuk selancar, terutama selama musim tinggi dari November hingga April. Anda dapat menemukan sekolah selancar dan penyewaan perlengkapan selancar di sepanjang pantai.

6. Melihat Paus: Mirissa, yang terletak sekitar 20 kilometer dari Unawatuna, adalah tempat populer untuk melihat paus. Anda dapat mengambil tur perahu untuk mengamati paus-paus yang megah di habitat alaminya.

7. Yoga dan Meditasi: Unawatuna memiliki beberapa pusat yoga dan meditasi di mana Anda dapat mengikuti kelas dan lokakarya. Beberapa pilihan populer termasuk pusat meditasi Yatagala Raja Maha Viharaya dan pusat Retret Yoga & Ayurveda Good Karma.

8. Hiburan Malam Hari: Unawatuna menawarkan hiburan malam yang hidup dengan bar dan klub tepi pantai. Anda dapat menikmati musik live, menari dengan irama DJ, dan menikmati koktail lezat. Ini hanya beberapa dari pilihan hiburan di dekat Hotel Peacock di Unawatuna. Staf hotel akan dapat memberikan rekomendasi yang lebih pribadi berdasarkan minat Anda.

Aktiviti air

Peacock Hotel terletak di bandar pantai yang indah, Unawatuna, Sri Lanka. Terletak berdekatan dengan pantai, hotel ini menawarkan pelbagai aktiviti air untuk tetamu menikmatinya. Di pantai berhampiran Peacock Hotel, anda boleh menyertai beberapa aktiviti yang menarik seperti berenang, berjemur, dan bola tampar pantai. Air laut yang jernih di Pantai Unawatuna sangat sesuai untuk berenang dan menyaman. Selain itu, hotel ini boleh mengatur lawatan menyelam dan snorkeling bagi mereka yang berminat untuk meneroka dunia bawah laut Lautan Hindi. Terumbu karang yang hidup di sekitar Unawatuna merupakan rumah bagi pelbagai hidupan laut yang kaya, menjadikannya tempat yang hebat untuk penggemar aktiviti bawah air. Bagi mereka yang mencari pengalaman yang lebih tenang, Peacock Hotel mempunyai kolam renang di mana tetamu boleh berehat dan menikmati berendam yang menyegarkan. Kawasan tepi kolam dilengkapi dengan kerusi berjemur, membolehkan anda menikmati sinar matahari tropika dan berenang dengan santai. Secara keseluruhannya, Peacock Hotel menawarkan pelbagai aktiviti air di pantai dan di dalam hotel itu sendiri. Sama ada anda lebih suka kegembiraan pengembaraan di laut atau ketenangan berjemur di kolam, terdapat pilihan yang sesuai untuk semua orang di tempat perlindungan pantai ini.

Soalan-soalan teratas

1. Apakah alamat Peacock Hotel di Unawatuna, Sri Lanka?
1. Apakah alamat Peacock Hotel di Unawatuna, Sri Lanka?1

Alamat Peacock Hotel ialah 100 Matara Road, Unawatuna, Sri Lanka.

2. Berapa jauh Peacock Hotel dari lapangan terbang terdekat?
2. Berapa jauh Peacock Hotel dari lapangan terbang terdekat?1

Peacock Hotel terletak lebih kurang 6 kilometer dari lapangan terbang terdekat, Lapangan Terbang Antarabangsa Bandaranaike.

3. Apa kemudahan yang disediakan oleh Peacock Hotel?
3. Apa kemudahan yang disediakan oleh Peacock Hotel?1

Peacock Hotel menawarkan pelbagai kemudahan, termasuk Wi-Fi percuma, bilik berhawa dingin, kolam renang, restoran, bar, taman, dan tempat letak kereta percuma untuk tetamu.

4. Berapa jauh Peacock Hotel dari pantai Unawatuna?
4. Berapa jauh Peacock Hotel dari pantai Unawatuna?1

Peacock Hotel terletak hanya 500 meter dari pantai Unawatuna, menjadikannya pilihan yang sesuai untuk pencinta pantai.

5. Adakah terdapat restoran atau kafe berdekatan dengan Peacock Hotel?
5. Adakah terdapat restoran atau kafe berdekatan dengan Peacock Hotel?1

Ya, terdapat beberapa restoran, kafe, dan bar di kawasan sekitar Peacock Hotel, menawarkan pelbagai hidangan tempatan dan antarabangsa.

6. Adakah Peacock Hotel menawarkan pengangkutan lapangan terbang?
6. Adakah Peacock Hotel menawarkan pengangkutan lapangan terbang?1

Ya, Peacock Hotel menyediakan perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang dengan bayaran tambahan. Tetamu boleh mengatur perkhidmatan ini dengan kaunter resepsi hotel.

7. Adakah terdapat pusat spa atau kecergasan di Peacock Hotel?
7. Adakah terdapat pusat spa atau kecergasan di Peacock Hotel?1

Sayangnya, Peacock Hotel tidak mempunyai pusat spa atau kecergasan di dalam hotel. Walau bagaimanapun, mereka boleh memberikan cadangan untuk tempat berdekatan yang menawarkan perkhidmatan ini.

8. Apa tarikan berdekatan dengan Peacock Hotel?
8. Apa tarikan berdekatan dengan Peacock Hotel?1

Peacock Hotel berdekatan dengan tarikan popular seperti Pagoda Kedamaian Jepun, Kota Benteng Galle, dan Bandar Galle yang terkenal dengan seni bina kolonial Belanda.

9. Berapakah waktu daftar masuk dan daftar keluar di Peacock Hotel?
9. Berapakah waktu daftar masuk dan daftar keluar di Peacock Hotel?1

Waktu daftar masuk standard di Peacock Hotel ialah pada jam 2:00 petang, dan waktu daftar keluar ialah pada jam 12:00 tengah hari.

10. Adakah mungkin untuk menempah lawatan atau mengatur aktiviti melalui Peacock Hotel?1

Ya, Peacock Hotel menawarkan perkhidmatan meja pelancongan di mana tetamu boleh menempah lawatan, aktiviti, dan perjalanan mengexplore kawasan sekitar. Mereka juga boleh menyediakan maklumat tentang tarikan popular dan mengatur pengangkutan jika diperlukan.

Semua perkhidmatan dan kemudahan

• Tuala
  • Perkhidmatan Bilik
Perkhidmatan Tambahan
  • Perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang
  • Perkhidmatan dobi
  • Pusat Selam
  • Mendidih kepala
  • Kayak
  • Sukan Air (tidak bermotor)
  • Aktivitas Air
Jenis Pantai
  • Pantai peribadi
Ulasan hotel Peacock Hotel
Maklum balas anda
Medan yang wajib diisi*
Terima kasih! Ulasan anda telah berjaya dihantar dan akan muncul di laman web selepas pengesahan.
Tidak dapat menjawab soalan anda? Tanyakan soalan anda
Tanyakan soalan di sini
Medan yang wajib diisi*
Terima kasih! Soalan anda telah berjaya dihantar

Pilih bahasa anda

Pilih mata wang anda

Jika harga yang berkenaan akan ditukar kepada, dan ditunjukkan dalam, mata wang yang anda pilih. Mata wang yang anda bayar mungkin berbeza berdasarkan tempahan anda dan bayaran perkhidmatan juga mungkin dikenakan.