Thailand, Karon

Ulasan tetamu Beyond Resort Kata SHA Plus+ disahkan

Jumlah 16 ulasan

avatar

Beyond - ya, sangat sesuai dengan lokasinya, jika anda seorang penggemar laut - keluar, berenang, kembali ke kawasan tersebut. Hotel ini kelihatan agak suram, tetapi lokasinya betul-betul hebat, tepi pantai yang pertama.

Di sini tidak terlalu buruk, cantik.

Kami bercuti di hotel ini dari 11 hingga 21.03. Kami sangat berpuas hati. Lokasi yang ideal berbanding dengan laut, akses langsung ke pantai dari kawasan hotel. Sebelah pagi, kerusi berjemur biasanya ditempati oleh kami, kebanyakan rakyat Eropah keluar sekitar jam 9 pagi. Di dalam bilik, terdapat penjelasan dalam bahasa Rusia yang menyatakan bahawa jika anda menempatkan kerusi berjemur sebelum jam 9:00 pagi dan pergi, barang-barang anda akan diletakkan di tempat lain. Sepanjang penginapan, sentiasa terdapat kerusi berjemur yang kosong. Pada suatu hari, saya meninggalkan barang-barang saya bersama tuala di tengah hari dan pergi mandi laut, apabila kembali, barang-barang saya masih di tempat tetapi tuala hilang. Saya pergi bertanya, pihak kakitangan berkata mereka tidak menyentuhnya tetapi dengan baik hati membawa tuala baru. Kakitangan yang sangat mesra, cepat menyelesaikan masalah. Urutan di hotel amat bagus (sila membuat tempahan awal). Bilik yang luas, dikemas kini secara berkala dan cukup baik mengikut standard Asia. Tilam diganti setiap dua hari, tuala diganti setiap hari. Sarapan yang lazat dengan pemandangan laut👍🏼 terdapat program hiburan di malam hari dengan nyanyian dan tarian tempatan. Pada siang hari juga terdapat hiburan. Dari segi negatif secara subjektif, saya merasakan bau lembap di dalam bilik sangat tidak menyenangkan, bau itu meresap ke dalam segala-galanya (penghawa dingin yang beroperasi sepanjang masa tidak membantu). Hanya ada langsir hitam sahaja, dan apabila langsir terbuka, segala-galanya boleh dilihat oleh jiran di hadapan. Pada hari sebelum keberangkatan, kami diminta untuk berpindah ke bilik lain kerana beberapa masalah yang tidak jelas bagi saya, kami terpaksa mengubah perancangan kami dan berpindah😩, kami berpindah ke hujung yang jauh, walaupun bilik lebih besar, dengan mesin kopi dan jubah mandi, serta pemandangan kolam renang dan dekat dengan pantai. Perpindahan ini melibatkan perkara yang paling tidak menyenangkan, apabila saya berpindah, saya melihat bilik dan tidak mengambil perhatian bahawa beg untuk tuala pantai tidak ada, malah saya tidak terfikir pun bahawa perkara sebegini perlu diberi perhatian🙈, akhirnya ketika check-out pada jam 3:20 pagi, kami terpaksa membayar 500 Baht kerana tidak ada orang yang boleh dijelaskan dan lelaki yang mesra dan senyum, tiba-tiba tidak faham🤷🏽‍♀️. Jika kita mengabaikan kekecewaan seperti hotel memandang saya sebagai pencuri "beg pantai berjenama hebat dan praktikal" dan bau lembap yang tidak menyenangkan di dalam bilik, secara keseluruhan hotel ini bagus! Penduduk tempatan memberitahu kami bahawa raja menginap di hotel kami selama beberapa hari pada bulan Disember semasa perlumbaan berlayar. Mereka dengarannya sangat meyakinkan.

Kami menginap di hotel ini pada bulan Disember dan juga kembali lagi pada bulan Januari di perjalanan pulang. Hotel ini cukup baik, kami suka biliknya dan kawasan hotel yang kecil tetapi terjaga dengan baik. Sarapan pagi agak sederhana, tetapi dalam perjalanan ke Thailand, saya jarang menjumpai sarapan pagi yang baik. Selalu ada sesuatu yang boleh ditemui. Kerusi berjemur di tepi kolam renang kerap dipenuhi kerana orang-orang berlari pagi dan menempatinya dengan tuala mereka (kami diberikan kertas di bilik yang menyatakan bahawa mereka akan mengambil tuala jika tiada orang menggunakan selama lebih sejam), kami selalu dapat menjumpai dua kerusi berjemur untuk diri kami (kami datang sekitar pukul 10-11 pagi). Saya sangat suka lokasi hotel ini, terdapat tempat menarik yang berdekatan (jika anda berjalan kaki).

avatar

Kami tinggal di bilik superior sekarang. Pandangan tidak jelas ke mana, tetapi jika anda menjulurkan diri dari balkoni, anda dapat melihat sebahagian laut, di tingkat 2. Bilik ini selepas dibaiki, katilnya biasa, bantalnya tiada apa-apa. Tandasnya agak biasa-biasa sahaja. Sarapan adalah pada 3 (sangat membosankan, dan semakin teruk setiap hari, kopi sangat buruk) Pembersihan adalah pada 3- lantai hanya disapu, tetapi tidak dibasuh. Linen diganti entah bagaimana. Kerusi dan meja di balkoni berdebu. Untuk mendapatkan kerusi berjemur yang selesa, anda perlu bangun awal. Pada pukul 9 hampir tidak ada pilihan. Kolam renang yang kecil dengan kedalaman 1.2 meter. Kelebihan - lokasi yang baik. Akses langsung ke pantai, melalui kawasan hotel, tidak perlu menyeberangi jalan. Orang dari bilik boleh berjalan dengan berpakaian renang. Berdekatan terdapat perkhidmatan urut yang baik dan kafe yang bagus. Dan tidak terlalu jauh ke pasar. Dalam ulasan, mereka memuji bilik-bilik Deluxe dengan pemandangan laut. Tetapi harganya terlalu mahal. Mungkin terdapat bilik yang baik di tingkat 1 dengan akses ke kolam renang, mereka mempunyai kerusi berjemur sendiri. Tamu dari Rusia, Kazakhstan, Itali, Perancis, Jerman, kebanyakannya. Ada persembahan muzik langsung pada waktu malam. Kakitangan hotel adalah mesra dan berusaha keras. Restoran hotel (kafe) di sebelah kiri pantai adalah barang murahan. Jika anda hanya ingin minum bir atau kola. Pada tahun lalu, kami tinggal di hotel Beyond Karon - kami lebih suka. Dan kami lebih suka pantai Karon. Satu-satunya masalah, terdapat banyak plaktun plankton. Sekarang, hampir tiada plankton di Kata. Dan, ya, INI PENTING, kami membuat tempahan sendiri di laman web hotel dan membayar semasa mendaftar masuk. Saya membayar dengan kad Mastercard dari bank Belarus dolar, tetapi akaunnya adalah dalam baht, semasa mendaftar masuk. Kadar pertukaran sangat tidak menguntungkan, entah hotel ini menipu atau kadar pertukaran yang disediakan begitu. Jangan melakukannya begitu. Lebih baik untuk membayar dengan tunai! Secara keseluruhan, hotel ini mungkin baik jika dilihat secara keseluruhan. Tetapi tetap ada beberapa perkara yang mempengaruhi sehingga tidak mencapai 4 bintang. Dan harganya hampir sama seperti hotel berbintang 5.

Hotel yang hebat, sarapan yang luar biasa, jika ada beberapa kekurangan kecil, mereka ditutupi oleh keindahan laut yang jernih dan indah. Ya, orang-orang tidur dan bangun pagi dan mencaplok kursi pantai hotel. Jika Anda ingin mencaplok kursi pantai hotel, pada jam 6 Anda melemparkan handuk pada kursi yang Anda sukai dan pergi tidur, atau Anda bisa tidur di kursi pantai yang sama, cuacanya memungkinkan dan tidak ada yang akan berkata apa-apa.

Kami pergi pada bulan Februari tahun ini! Hotel ini bagus sekali) Kami suka hotel-hotel berkualitas tinggi! Walaupun bukan hotel mewah, yang terbaik darinya adalah lokasinya! Sebaiknya pilih kategori yang lebih tinggi dari yang paling murah, perbedaannya adalah 12000 untuk 11 malam, namun dengan pemandangan kolam renang dan laut. Kami tinggal di lantai 3, tidak melihat atau merasakan kelembaban atau jamur. Semua selalu dibersihkan, semuanya bersih))) Sarapan agak lemah tapi setidaknya ada sesuatu yang bisa dimakan! Banyak salon pijat, penukaran uang, restoran, kafe, dan pasar kecil yang berdekatan. Akses langsung ke air! Saya ingin pergi ke sana lagi dan pasti akan pergi! Hotel ini cocok untuk beristirahat yang tenang, tidak ada diskotek atau hiburan!

avatar

Adakah anda bersama keluarga? Dengan anak-anak?

Tanpa anak-anak, bersama rakan-rakan. Kan membosankan bagi kanak-kanak di sana tetapi pantai itu sesuai untuk kanak-kanak. Di hadapan hotel terdapat akses yang baik dan kedalaman yang selesa.

Tampilkan semua balasan dalam benang (1)
avatar

Kami tinggal di Beyond Kata Resort pada bulan Disember tahun lalu. Saya sendiri seorang agen pelancongan dan telah selalu menjualnya sebagai tempat yang baik. Hotel itu tidak disenangi saya sehingga kami hanya menginap satu malam dan pergi, memutuskan untuk kehilangan wang. Biliknya tidak hanya tua, tetapi juga berbau. Sanitari tidak berfungsi dengan baik (longgokan air di tandas dan sink). Semua perabot tua, kayu, dilapisi lak berkali-kali. Rakan saya telah menghadiri lawatan promosi di hotel ini dan dia suka bilik-biliknya. Tetapi!!! Saya sudah tahu bahawa hanya bilik terbaik yang ditunjukkan kepada ejen. Sarapan adalah 3+ daripada 5 (saya banyak berkelah di Thailand sendiri). Kerusi tidur: jaring direntangkan hampir ke lantai. Selalu tidak cukup di tepi kolam renang. Ditempati - tetapi tidak ada yang berbaring. Kolam renang sepenuhnya penuh daun dan kakitangan tidak ambil peduli. Tahun lalu saya telah memberitahu mereka tentang banyak perkara di meja depan. Barangkali mereka telah memahaminya. Dan lagi: jangan berharap untuk membeli bilik yang lebih rendah dan menukarkannya dengan wang untuk yang lebih baik. Di hotel (musim) selalu kekurangan bilik dan mereka amalan untuk mengasramakan selama tiga hari di bilik yang dahsyat dengan pemandangan yang mengerikan dan kemudian pindah ke yang lebih baik. Secara keseluruhan, saya tidak akan pergi ke sana lagi. Hotel itu lebih mahal daripada sepatutnya mengikut tahap mereka. Meja depan yang menarik dan kedekatan dengan laut memikat hati. Jika anda mendapat bilik selepas pembaikan, anda mungkin akan menyukainya, kerana sarapan boleh ditangani, tetapi banyak lalat dan beratur di serata kantin.

Pada tahun ini, hotel telah menjalani penyelenggaraan besar-besaran untuk semua bilik dan kawasan. Hotel ditutup untuk penyelenggaraan. Jadi, apa yang ada pada bulan Disember yang lalu tidak lagi relevan.

avatar

Secara umum, saya suka hotel ini, tetapi harganya terlalu mahal. Terdapat banyak pohon kelapa di sekitar hotel di mana kita dapat berlindung dari sinar matahari. Jika tidak ada tempat di bawah pohon kelapa, terdapat payung. Di dalam kamar untuk pergi ke pantai, segalanya telah disediakan: sandal pantai, handuk, dan tas yang sangat nyaman. Di pantai tidak ada kursi pantai dari hotel, tetapi kita bisa menggunakan kursi pantai di sekitar kolam renang dan pergi berenang. Lautnya dekat, tetapi nyaman. Setelah berenang, saya kembali ke tempat berendam dan berbaring di bawah naungan. Di area kolam renang terdapat tiga shower dan satu kafe. Yang kurang adalah tidak adanya bar di lobby pada malam hari. Tempat duduk untuk bersama ada, tetapi kita perlu membeli minuman sendiri. Secara keseluruhan, daerah Kata adalah area yang tenang. Pada pukul 12 malam, semuanya ditutup tetapi kita ingin ada kehidupan. Di sebelah kiri hotel (ketika keluar ke jalan) terdapat tempat penukaran mata uang terbaik, meskipun kita membandingkannya, mereka selalu memiliki harga terbaik untuk dolar.

Menurut saya, kecuali lokasi hotel dan infrastrukturnya, tidak banyak keuntungan lainnya. Bahkan bis pun tidak bisa masuk ke sana - gerbangnya rendah, kita harus berjalan dengan semua koper kita ke jalan.

Kami berada di sini pada bulan Oktober: kelembapan dan bau kelembapan dalam bilik adalah kekurangan terbesar. Sarapan adalah sederhana, mereka melakukan penyelenggaraan kolam renang di hadapan kami.

avatar

Kami tidak mengalami bau kelembapan. Kami tinggal di tingkat dua dengan pemandangan langsung ke laut dan kolam renang. Isolasinya juga bagus.

Kami mendapat bilik sisi, mungkin itu sebabnya tidak kering. Mungkin perlu mengambil bilik dengan pemandangan langsung.

Tampilkan semua balasan dalam benang (1)
Tampilkan jawaban (1)

Kami sedang berehat di sini sekarang. Hotel ini sudah agak lusuh, walaupun mereka mengatakan sudah melakukan pembaikan, tetapi saya rasa ia lebih kepada pembaikan kosmetik sahaja. Sarapan pagi sedikit dan meskipun ia bermula pada jam 6.30, kebanyakan hidangan baru disediakan pada jam 7-7.20 pagi. Buah-buahan yang disediakan ialah papaya, nenas, tembikai, buah naga, dan kadang-kadang pisang. Mangga tidak pernah disediakan, tetapi kami membelinya di pasar dengan mudah. Tetapi, kakitangan sangat responsif. Kami mengalami masalah dengan penyaman udara dan paip tandas semasa kita berada di sini. Semuanya diselesaikan dengan cepat. Kelebihan yang paling besar dan tidak dapat dinafikan bagi kami ialah lokasinya yang terletak di garisan depan. Kami tidak menyesal memilih hotel ini. Katilnya sangat besar dan boleh tidur selesa beramai-ramai di atasnya, tetapi mereka turut menyediakan katil tambahan dengan tilam yang baik untuk anak perempuan kami.

Kolam renang di hotel ini kecil, kami tidak langsung melihatnya. Sarapan sama seperti di semua hotel, siapa yang ingin makan, bisa makan, tapi monoton. Handuk pantai diganti sesuai dengan waktu, jika Anda tidak berada di hotel, maka Anda harus tetap menggunakan handuk tersebut. Area hotel ini kecil, ada kafe yang bagus di dalamnya, tetapi siapa saja bisa masuk dari mana saja jika Anda berasal dari hotel - Anda tidak dikenakan biaya, biaya akan dicatat di akun (tanpa deposit). Akses ke pantai melalui tangga, kursi pantai hanya tersedia di dalam hotel, yang selalu terisi penuh, saya tidak tahu siapa dan kapan mereka menggunakan kursi-kursi tersebut, tetapi kami tidak berharap mendapatkan mereka karena kami membayar untuk beralih ke daerah berpasir sepanjang hari, pergi dan datang kembali. Pantai ini besar tetapi juga sangat ramai. Infrastrukturnya luar biasa, ada banyak bangku, toko, kafe, semuanya sesuai dengan selera Anda. Jika Anda pergi lebih jauh, Anda bahkan bisa menemukan kedai teh. Penghentian bus dan taksi berada tepat di depan hotel, harga juga tertera di sana.

avatar

Kami pergi ke hotel ini untuk pemeriksaan. Bilik-bilik telah direnovasi dan menjadi lebih baik daripada sebelumnya. Mini kelab juga sedang direnovasi. Saya tidak melihat sebarang pembaharuan di lobi, hotel ini kelihatan tidak moden sama sekali. Namun, hotel ini pasti sangat popular kerana lokasinya yang terletak di barisan pertama tanpa jalan.

Kami berada di sini pada tahun lepas. Bagi saya, selain daripada lokasi yang hebat, tidak ada apa-apa yang menarik di sini. Hotel ini tidak bersedia untuk aliran pelancong selepas COVID. Bilik-bilik berbau busuk, kebersihan bilik tidak terjaga, dan sentiasa ada pasir. Penukaran linen dibuat setiap 3 hari, jika itu penting bagi sesetengah orang. Kami berada di sini bertiga, katil yang diberikan kepada anak dalam keadaan sarang labah-labah dengan bau lembap (saya sendiri pergi ke gudang untuk memilih katil tersebut). Bilik Deluks dengan pemandangan laut adalah satu-satunya bilik yang tidak sesuai untuk tiga orang. Satu-satunya bilik yang hebat berada di tingkat bawah - di mana setiap orang mempunyai akses terus ke kolam renang dan pemandangan langsung ke laut. Ia adalah suite dua bilik.

Di Kata, hotel ini cocok untuk "pensiunan"))) Di sini terdapat kolam renang yang sesuai untuk anak-anak kecil. Hotel ini cukup bagus, tidak mewah tentunya, tetapi mencapai standar 4 bintang yang kukuh. Sarapan cukup baik, bagi saya sebagai seorang vegetarian, semuanya sangat baik. Bagi pecinta "makan sebanyak mungkin" juga, menurut pendapat saya, ada banyak pilihan makanan. Kamar-kamar luas, kebersihan dan pergantian handuk setiap hari. Lautnya bersih dan mudah dijangkau. Pantainya memang pantai umum, tapi hotel memiliki kursi berjemur dengan payung, ada shower di area kursi berjemur. Stafnya ramah, sampo, gel mandi, krim semuanya ada. Di sekitar hotel banyak kafe dan toko. Sering makan malam di Kata-Mama, semacam food court kami. Berjalan kaki ke Kata-Noi, meskipun agak jauh, tapi baik untuk jalan-jalan. Selalu ada sedikit ombak, tapi anak-anak sangat senang))

Perkhidmatan dan kemudahan

Pilih tarikh
loadersedang memuatkan
Semak ketersediaan
Harga mungkin telah kedaluwarsa, pilih tarikh untuk melihat harga semasa
Anda hanya boleh menempah hotel di laman rakan TravelAsk
harga
Kemas kini harga

Jumlah 2 soalan

garys
2023-12-06T22:22:25+03:00

Bolehkah saya tahu sama ada terdapat banyak kerusi berjemur di kawasan hotel?

Komentar
Karina
2023-12-08T01:49:31+03:00

Tiada cukup kerusi berjemur kerana orang ramai meninggalkan tuala mereka dan pergi sepanjang hari, menyebabkan sesetengah orang tidak dapat berbaring di kawasan kolam renang. Kerusi berjemur perlu ditempah pada pukul 6 pagi dan pada masa itu setengah daripadanya sudah diletakkan dengan tuala, memberi kesan bahawa pelayan Tempat Letak Kereta meletakkan tuala sendiri sebagai tip.

Sembunyikan jawaban
garys
2023-11-15T20:05:30+03:00

Bolehkah saya tahu, sarapan seperti apa yang disediakan di hotel ini dan berapa jauhnya perjalanan ke Pantai Karon?

Komentar
Karina
2023-11-16T22:45:04+03:00

Kami pergi pada bulan Februari tahun ini. Sarapan yang disediakan adalah seragam, tetapi cukup lumayan untuk makan. Pantai Karon agak jauh, sekitar 25 minit berjalan kaki.

Sembunyikan jawaban

Apa yang bersekeliling

1 Pakbang Rd Karon, Thailand

Di sekitar Beyond Resort Kata SHA Plus+, Karon, Thailand, terdapat beberapa tarikan, restoran, dan kedai. Beberapa tempat popular berdekatan termasuk:

1. Pantai Kata: Hotel ini terletak hanya beberapa langkah dari Pantai Kata yang menawarkan garis pantai berpasir indah dan pelbagai aktiviti air.

2. Karon Viewpoint: Tempat ini hanya beberapa minit memandu dari hotel, Karon Viewpoint menawarkan pandangan panorama yang menakjubkan ke pantai-pantai dan pulau-pulau sekitar.

3. Dino Park Mini Golf: Hanya beberapa minit berjalan kaki dari hotel, Dino Park Mini Golf menawarkan pengalaman golf mini yang menyeronokkan dan penuh petualangan untuk keluarga dan rakan-rakan.

4. Pasar Malam Kata: Berlokasi berdekatan, Pasar Malam Kata adalah pasar yang meriah di mana pengunjung boleh menjelajah pelbagai gerai yang menjual pakaian, aksesori, cenderamata, dan makanan jalan tempatan.

5. Promthep Cape: Landmark ikonik Phuket, Promthep Cape dikenali dengan pemandangan matahari terbenamnya yang menakjubkan. Ia berjarak pendek dari hotel.

6. Pantai Kata Noi: Pantai indah lain yang dekat dengan hotel, Pantai Kata Noi menawarkan suasana yang lebih tenang dan terpencil berbanding Pantai Kata.

7. Pusat Membeli-Belah Kata: Bagi peminat membeli-belah, Pusat Membeli-Belah Kata berada dalam jarak berjalan kaki dan menawarkan pelbagai kedai dan butik.

8. Patung Buddha Besar: Berjarak pendek, Patung Buddha Besar merupakan landmark terkenal di Phuket dan memberikan pemandangan yang menakjubkan ke pulau tersebut.

9. Restoran dan Bar: Kawasan di sekitar hotel dipenuhi dengan restoran, kafe, dan bar yang menyajikan masakan Thai tempatan dan hidangan antarabangsa. Ini hanya beberapa tarikan dan kemudahan yang tersedia di sekitar Beyond Resort Kata SHA Plus+ di Karon, Thailand.

map
Beyond Resort Kata SHA Plus+
Resort

Ke pusat bandaraya3.6

Mengenai hotel

Mengenai

Beyond Resort Kata SHA Plus+ adalah hotel pantai mewah yang terletak di Karon, Thailand. Hotel ini menawarkan beragam fasilitas dan layanan untuk membuat pengalaman menginap tamu menjadi nyaman dan tak terlupakan. Hotel ini memiliki kamar yang luas dan indah yang dirancang dengan estetika modern dan bergaya. Setiap kamar dilengkapi dengan fasilitas seperti balkon atau teras pribadi, AC, TV layar datar, kulkas mini, brankas, dan mesin pembuat kopi. Kamar-kamar ini menawarkan pemandangan laut yang menakjubkan atau taman-taman hijau yang indah. Tamu dapat memilih dari berbagai jenis kamar, termasuk Deluxe Room, Deluxe Sea View Room, dan Deluxe Pool Access Room. Deluxe Pool Access Room menawarkan akses langsung ke kolam renang pribadi, sempurna bagi mereka yang menginginkan kenyamanan dan privasi tambahan. Beyond Resort Kata SHA Plus+ memiliki beberapa pilihan tempat makan yang dapat memenuhi selera beragam tamu. Restoran utama, yang terletak dekat kolam renang, menyajikan berbagai hidangan internasional dan lokal. Ada juga restoran tepi pantai di mana tamu dapat menikmati hidangan laut segar sambil menikmati pemandangan laut yang indah. Selain itu, hotel ini memiliki sebuah bar lounge yang nyaman yang menawarkan berbagai minuman dan makanan ringan. Hotel ini juga menawarkan berbagai fasilitas dan layanan untuk kenikmatan tamu. Ini termasuk kolam renang outdoor, pusat kebugaran, spa, dan klub anak-anak. Spa hotel ini menyediakan berbagai perawatan yang menyegarkan dan pijat untuk membantu tamu bersantai dan rileks. Beyond Resort Kata SHA Plus+ terletak tepat di pantai Kata, memberikan akses mudah ke pasir pantai dan air berwarna turquoise. Hotel ini juga menawarkan berbagai kegiatan olahraga air seperti kayaking dan snorkeling. Secara keseluruhan, Beyond Resort Kata SHA Plus+ menawarkan pengalaman menginap mewah dan menenangkan dengan kamar-kamarnya yang indah, pilihan tempat makan yang lezat, dan berbagai fasilitas dan layanan.

Kanak-kanak

Beyond Resort Kata SHA Plus+ di Karon, Thailand menawarkan pelbagai aktiviti dan kemudahan untuk kanak-kanak. Berikut adalah beberapa perkara yang tersedia untuk kanak-kanak di resort ini:

1. Kelab Kanak-kanak: Resort ini mempunyai Kelab Kanak-kanak yang menyediakan aktiviti-aktiviti terawas dan permainan-permainan seronok untuk kanak-kanak. Mereka boleh menikmati seni dan kraf, permainan papan, filem, dan kawasan bermain.

2. Kolam Renang: Beyond Resort Kata SHA Plus+ mempunyai kolam renang yang sesuai untuk kanak-kanak bermain air dan berseronok bersama keluarga.

3. Aktiviti Pantai: Resort ini terletak berdekatan dengan pantai, dan kanak-kanak boleh menikmati membuat istana pasir, bermain bola tampar pantai, atau turut serta dalam aktiviti seperti menyelam dengan tabung.

4. Sukan Air: Kanak-kanak yang lebih tua boleh menyertai pelbagai aktiviti sukan air seperti kayaking, paddleboarding, dan juga berselancar di bawah pengawasan yang sesuai.

5. Taman Permainan Luar: Terdapat taman permainan luar di resort ini di mana kanak-kanak boleh memanjat, meluncur, dan menikmati permainan aktif.

6. Kemudahan Sukan: Beyond Resort Kata SHA Plus+ menawarkan kemudahan sukan lain seperti gelanggang tenis dan gelanggang bola keranjang, yang boleh digunakan oleh kanak-kanak yang menyukai aktiviti-aktiviti ini.

7. Pelancongan Mesra Keluarga: Resort ini boleh membantu dalam mengatur lawatan dan perjalanan mesra keluarga ke tempat-tempat tarikan berdekatan seperti taman-taman negara, taman hiburan, dan taman hidupan liar. Sentiasa sebaiknya mengesahkan ketersediaan dan tawaran khusus untuk kanak-kanak dengan resort secara langsung, kerana ia boleh berbeza mengikut musim dan faktor-faktor lain.

Hiburan

Terdapat beberapa pilihan hiburan berdekatan dengan Beyond Resort Kata SHA Plus+ di Karon, Thailand. Berikut beberapa cadangan:

1. Pantai Kata: Hotel ini terletak berdekatan dengan Pantai Kata, yang menawarkan pelbagai aktiviti sukan air seperti snorkeling, menyelam, dan berselancar. Anda juga boleh berehat di pantai berpasir dan menikmati matahari terbenam yang indah.

2. Malam di Jalan Bangla: Jalan Bangla di Patong hanya beberapa minit memandu dari Karon. Ia terkenal dengan kehidupan malamnya yang sibuk dengan banyak bar, kelab, dan tempat hiburan. Anda boleh menikmati muzik secara langsung, pertunjukan tarian, dan persembahan jalanan.

3. Thai Boxing (Muay Thai): Anda boleh menonton pertandingan Muay Thai yang mengasyikkan di satu daripada stadium tempatan. Stadion Boxing Patong dan Stadion Boxing Bangla adalah pilihan popular yang berdekatan.

4. Phuket Fantasea: Taman tema budaya ini terletak di Pantai Kamala dan menawarkan gabungan hiburan, membeli-belah, dan makanan. Ia menampilkan pertunjukan yang spektakular dengan gajah, akrobatik, dan persembahan tradisional Thailand.

5. Membeli-belah di Jungceylon Mall: Terletak di Patong, Jungceylon Mall adalah kompleks membeli-belah yang besar dengan pelbagai kedai, restoran, dan pilihan hiburan. Anda boleh membeli cenderahati, pakaian, elektronik, dan menikmati filem di pawagam.

6. Bandar Lama Phuket: Jika anda berminat dengan sejarah dan budaya, anda boleh meneroka Bandar Lama Phuket. Kawasan ini terkenal dengan seni bina Sino-Portugis, bangunan berwarna-warni, seni jalanan yang hidup, dan kafe yang indah. Anda juga boleh mencari pasar tempatan dan restoran Thai tradisional. Sila semak waktu operasi semasa dan ketersediaan pilihan hiburan ini, kerana ia mungkin tertakluk kepada perubahan.

Soalan-soalan teratas

1. Di mana lokasi Beyond Resort Kata SHA Plus+ di Karon, Thailand?
1. Di mana lokasi Beyond Resort Kata SHA Plus+ di Karon, Thailand?1

Beyond Resort Kata SHA Plus+ terletak di Karon, Phuket, Thailand.

2. Seberapa jauh resort ini dari pantai terdekat?
2. Seberapa jauh resort ini dari pantai terdekat?1

Beyond Resort Kata SHA Plus+ hanya berjarak 2 menit berjalan kaki dari Pantai Kata.

3. Apakah resort ini memiliki kolam renang?
3. Apakah resort ini memiliki kolam renang?1

Ya, Beyond Resort Kata SHA Plus+ memiliki kolam renang luar ruangan yang besar.

4. Apa saja objek wisata terdekat dari resort ini?
4. Apa saja objek wisata terdekat dari resort ini?1

Resort ini terletak dekat dengan objek wisata populer seperti Karon Viewpoint, Promthep Cape, dan Patung Buddha Besar.

5. Apakah ada restoran atau pilihan tempat makan di dalam resort?
5. Apakah ada restoran atau pilihan tempat makan di dalam resort?1

Ya, Beyond Resort Kata SHA Plus+ memiliki beberapa pilihan tempat makan termasuk The Beyond Restaurant, The Beach & Poolside Bar, dan Coconut Coffee House.

6. Apakah resort ini menyediakan layanan antar jemput bandara?
6. Apakah resort ini menyediakan layanan antar jemput bandara?1

Ya, resort ini menawarkan layanan antar jemput bandara dengan biaya tambahan.

7. Apakah ada fasilitas kebugaran atau rekreasi yang tersedia di resort ini?
7. Apakah ada fasilitas kebugaran atau rekreasi yang tersedia di resort ini?1

Beyond Resort Kata SHA Plus+ menawarkan pusat kebugaran, spa, dan berbagai kegiatan olahraga air untuk para tamu menikmati.

8. Apakah Wi-Fi tersedia di resort ini?
8. Apakah Wi-Fi tersedia di resort ini?1

Ya, resort ini menyediakan akses Wi-Fi gratis untuk semua tamu.

9. Apakah ada pasar lokal atau pusat perbelanjaan dekat resort ini?
9. Apakah ada pasar lokal atau pusat perbelanjaan dekat resort ini?1

Ya, Pasar Malam Kata dan Kata Shopping Plaza dapat dicapai dengan berjalan kaki dari Beyond Resort Kata SHA Plus+.

10. Bisakah tamu mengatur tur wisata atau ekskursi dari resort ini?
10. Bisakah tamu mengatur tur wisata atau ekskursi dari resort ini?1

Ya, resort ini dapat membantu tamu mengatur berbagai tur wisata dan ekskursi di sekitar Phuket.

Semua perkhidmatan dan kemudahan

• Pemandian
  • Perkhidmatan Bilik
Perkhidmatan Tambahan
  • Perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang
  • Perkhidmatan dobi
Ulasan hotel Beyond Resort Kata SHA Plus+
Maklum balas anda
Medan yang wajib diisi*
Terima kasih! Ulasan anda telah berjaya dihantar dan akan muncul di laman web selepas pengesahan.
Tidak dapat menjawab soalan anda? Tanyakan soalan anda
Tanyakan soalan di sini
Medan yang wajib diisi*
Terima kasih! Soalan anda telah berjaya dihantar

Pilih bahasa anda

Pilih mata wang anda

Jika harga yang berkenaan akan ditukar kepada, dan ditunjukkan dalam, mata wang yang anda pilih. Mata wang yang anda bayar mungkin berbeza berdasarkan tempahan anda dan bayaran perkhidmatan juga mungkin dikenakan.